Mer eller mindre fullspäckad dag :o)

Men så trevligt..

Började med att sova ut idag, sköönt.. bror ringde o väckte mig strax innan elva o sa att mamma ville äta frukost, hon hade typ väntat en timme på mig redan. Förlåt mor.. hihi...
Så över till mor o äta frukost och efteråt tog vi en femhundra, chicago o gurka, hon vann samtliga.

Vid tolv ringer Älsklingsbunny, tänker jag, vad är det nu då? Vad har hänt... han undrar vart jag är. Egentligen jobbade han ju 6-14,06 men dom hade sagt han måste gå hem för han är sjuk.. så en stund senare gick jag hem...

Några timmar senare så åkte jag till Tibro o hämtade Linda o hennes dotter! Så åkte vi å handlade lite, åt hamburgare o så. Efteråt så skjutsade jag hem dem o vi tog en kopp kaffe...

Hemma vid niotiden så såg jag och älsklingen "The Final Destination", tkr faktiskt den var bra :o) Ni som inte sett den.. SE DEN :o)



Nu är jag tyvärr vaken för jag fick en ångestattack, oftast kommer dom när jag ska lägga mig, det är bara att kliva upp en stund tills det gått över, sedan gå och lägga sig igen o då går det lättare att somna :o)

Ska se reprisen av "Fångarna På Fortet" sen nanna kudde då jag ska träffa Linda imorn igen..

Sådär ja.. hihi..
1 Em:

skriven

HEllu bejb :)

Kattdamp.. hon dampar.. :P HAha, igår sprang hon runt som en tok, är det halt på golvet ser det jätteroligt ut :D

Jaa, de är det, men de ble itne sååå dyrt igår, fast vi handla mycket. Vi pantade flaskor för nästan 200, hade kupong på 175 :)

Rösta.. jag vet inte faktiskt :/ Har NOLLKOLL på politik så får se, ska du rösta? :)

Kramar

2 Tanna:

skriven

Usch inte kul med ångest...fått några sånna attacker nu i sommar...

Jag tänkte ta kort på alla täcken jag ska sälja och lägga på bloggen med pris, men det får nog bli ikväll om jag hinner.

Kram

3 Marie:

skriven

Tack för ditt inlägg på min blogg, nej jag är inte så insatt i politiken, men tycker att många saker är så orättvisa i dagens samhälle och därmed så vill jag på något sätt påverka att det blir bättre, de som är svaga och sjuka ska få det bättre och att man får mer jämställdhet...så det ska bli intressant att se vilket håll det går i höst med valet. Mvh.Marie

4 Johanna:

skriven

Ja langos är min absoluta favorit :) i helgen skall jag hem till mina föräldrar och lördagen skall vi ha släktträff :) själv då?

5 Martina:

skriven

Hej tjejen!



låter som du har en fullspäckad dag:)



sv: min dag igår va rätt okej:) denna har också varit rätt bra än så länge.



Hoppas du får en härlig dag

kram

6 Evelina:

skriven

sv: hehe aa huset mitt på landet med djur lite här o varstans runt omkring. Har flyttat ihop med en tjejkompis så de känns kanon bra att bara få vara ifred ifrån nyfikna grannar:D

Japp de vore kanon kul:D kram

7 Cajsa:

skriven

tack sötnosis! :) Det hoppas jag med...måste springa på lektion igen.

8 kittymon:

skriven

Nä den filmen har jag inte sett. Får nog kanske göra det. Men tycker absolut du ska se "Taken"

9 isabelle ewerlöf, vaniline.blogg.se, mode och fotoblogg.:

skriven

hih aa de borde du göra, remember me är skiitfin :') haft en bra dag? ;D <3

Kommentera här: