Vårt hus, Solbacken, Kymbo...

Tjoho här kommer lite bilder.. ska försöka förklara...

Vänster, originalbilden, och höger Sims :o) Ni ser vilken del som är påbyggd, under röda strecket är källaren och i den våningen som dubbelgaraget vi ska ha byggas ut i framtiden, med några rum på.. Bilder kommer nedanför..



Nedanför ser ni källaren, blir dubbelgarage, originalgaraget blir bastu/relax och där ska gräsklippar och accumulatortankar stå. Mysigt ska det bli i tvättstugan med, målet är att detta ska vara gjort till 2015, vi är väl lika gärna realister...



Så utbyggnadsdelen, då går rummen runt lite, barrummet som vi har idag blir vårt sovrum, vårt vardagsrum blir bar/relaxrum. Vårt sovrum vet jag inte vad det blir. Så utbyggnadsdelen blir nytt vardagsrum och två mindre barnrum, jag tkr inte barn behöver så stora sovrum/lekrum, de har ju tillgång till hela huset också :o)



Förstår ni?



Vad tror ni? Vad tror du min älskling, 2015?
1 Caroline =):

skriven

Det tror jag gumman <3 Eller jag vet att det kommer att bli bra =) Hihi. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3 NattiNatti sötnos <3

2 Cajsa:

skriven

hehe jo det skulle jag också ha gjort men kan inte sova så jag ska jobba lite på min konsert/föreläsning.

3 Johanna:

skriven

Sassa? vad menar du med den kommentaren?

4 Em:

skriven

Jag vill också ha in så fina grejer! Kan ladda ner dem men vetfan hur man får in dom i spelet :( bölar

Jättefint! :) Ska ta & spela lite nu innan Daniel & hans kompis kommer hem.

Sov så gott sötnos!

Varma kramar

5 FlizanLizan:

skriven

sv: tackar :D

6 fnulan:

skriven

Duktig du är!!!



Gör jag dig rörd, men lilla du... vad har jag nu gjort? Är ju bara en liten medmänniska! Inget mer.. Bara lilla jag! Vilken fin gåva till katthemmet!!

Din raring blir säkert glad för vad han än får eller inte får, han har ju dig!

Puss

7 Anonym:

skriven

Det kommer jag ha garanterat, men det är en hel dag kvar jag ska dit! :(



kramar

8 ella:

skriven

fint=)

9 Marcus Å:

skriven

Vad kul att du byggt ert hus i sims. Är det framtids visionen alltså? :)

10 ansepanse:

skriven

vad fint! härligt att ha framtidsplaner av det slaget, kommer att bli superbra

ha en fin dag

11 MADDES:

skriven

hehe nice, sims är ju såå kul!

12 Nadja:

skriven

Ingen fara. =) Här är det bara bra. =) vad hände med af? =) kram

13 Johanna:

skriven

okej, hjärtat kom inte med... :)



ah jag har aldrig gillat sassa.

14 Nadja:

skriven

gör du det. =) bara skoj att se vad ni fyller i. =) har inte så mycket att ordna inför jul sj? =) kram

15 GUESS WHO?!:

skriven

- fint :)

Kommentera här: