Volvo i Mitt hjärta...

Jag Kan Ta All Smärta
För Jag Har Volvo I Mitt Hjärta
Jag Behöver Aldrig Sakna Styrka
Jag Behöver Aldrig Sakna Mod
För Jag Har Volvo I Mitt Blod





Vad kör ni för Bil och varför har ni valt den bilen?
1 Erika - VIKTKAMPEN:

skriven

De e mums ja. =) Vi har en Ford. Vrf vet ja inte :Phaha

2 Nett:

skriven

Du får kanske klicka på uppdatera för att se den nya layouten.. Bil, jag har en KIA picanto valde den för att den är söt och billig och även billig i drift :)

3 Erika - VIKTKAMPEN:

skriven

Det blev köttfärs med en god sallad till :)

4 Nett:

skriven

Nja, inte helt själv.. eller ja, bilden däruppe har jag klipp, klistrat och färgat i photoshop :)

5 Erika - VIKTKAMPEN:

skriven

Haha ja precis! Men vi gör matlista för en vecka :D

6 Nadja:

skriven

ja vi har setts 4 dagar på 2 månader.

Idag har jag tvättat, hämtat stövlar och snart middag hos pappa o mamma. =)

Jag är förkyld ännu. =(

Har du mycket snö? =)

7 Erika - VIKTKAMPEN:

skriven

Ja, missar kan det bli ibland=)

8 Nadja:

skriven

Ja det är jobbigt i vissa perioder. =( men så är det ibland är han hemma mycket och ibland jobbar han mycket. =) Jag älskar honom och vill gifta mig med honom. =)

Kommentera här: