1 jessica:

skriven

Jag vill också ha ny design!

2 Karolina:

skriven

Gratulerar, det är alltid kul att vinna saker.

3 Martina:

skriven

Hejsan vännen!

va kul grattis:) aldrig fel att vinna sånt. Hoppas du kommer bli nöjd med designen sen:)



haha jag kan bara säga att min M mer än gärna skulle vilja leka runt i en bkhjulsdriven bil;P han äkska att leka men har man framhjulsdriven blir de att föröska haha;P



händer hos dig denna veckan?

kram

4 Nett:

skriven

Grattis!! Och du som aldrig vinner säger du ;)

5 Vicki:

skriven

GRATTIS till vinsten!!



När ska ni åka på kryssningen?? Så mysigt ni kommer att få och bara njuta av varandra. Är det bara ni eller ni ska åka med kompisar?



Jag åkte med Silja line för många år sedan S-holm - Helsingfors och det var kanon.



När ska ni göra nästa försök?



Vad tyckte du om Bröderna Karlsson?



Vi såg den på förhandsvisning på bio och vi tyckte den var både bra och lite små rolig.



Ha en bra dag,Vicki

6 Nadja:

skriven

Grattis!



Jo jag är i luleå och vet inte hur länge jag stannar. Antingen flyger jag hem innan helgen eller så åker jag med i bilen hem till helgen. =)Han bor med mig i ängelholm, vi är sambo.Han jobbar som plåtslagare och svetsare på båtar. 3d film är skoj att se på. =)



Allt bra idag? =)

7 JD | - 27 kg!:

skriven

grattis :) vad kul!



tack för att du deltog i "tävlingen", rätt svar finns uppe nu, kika in och se om du vann :)

8 Caroline =):

skriven

Okej, hehe. Nää, inte ketchup till allt! =P Vissa saker är det bara äckligt att ha det till. hehe. Okej, ajdå lät inget vidare. Nehe okej. Hehe. Kramar goding <3

9 Anonym:

skriven

Grattis! =)

10 Tanna:

skriven

Mår bra. Om du är inne på msn nåt så kan jag berätta mera.

11 Lii:

skriven

Ja, det är skitsvårt...... Men jag har bestämt mig för att göra om helt på min blogg nu :)

12 Tanna:

skriven

Men varför hittar jag inte dig på msn ??? För visst har vi pratat där förut..... Vad heter du på msn ? Du får nog adda mig igen....verkar som om vissa har försvunnit ifrån min msn...

13 JOSEFINE:

skriven

allt bra med dig idag? :)

14 Tanna:

skriven

Försökte adda dig, på mailadressen som syns när du skriver i min blogg.... Är det rätt ?

15 Nett:

skriven

Nja, jag äter ingen hjärtformad medicin. ;) Finns inga mediciner mot min njursjukdom de mediciner jag äter är de för gbp-operationen.



Sjukdomen är i schack men skulle den förvärras ja då är det cortison varvat med cellgifter som är nästa steg och därefter dialys, efter det transplantation.

16 Johanna:

skriven

Grattis till vinsten :) nu får du tävla mer, kanske du vinner igen :)



åhus är fint som tusan, speciellt på sommaren. Nej jag somna inte lätt igår.. tyvärr

17 Victoria ♥:

skriven

va rooligt :D

18 JD | - 27 kg!:

skriven

jag har ringt läkaren :/ men den visste inte..

så gynnekolog är nästa steg. urk på det.

19 Julia<3:

skriven

sv. okej ! är nån av dina föräldrar från finland ?

jag pluggar finska ord för att jag hade det till läxa ? hahha, vad menar du :D ?

20 Eva:

skriven

Å, vad roligt! Grattis :-)

Sv: Oj, vad läskigt... då har du också upplevt en del konstiga saker. Vad tror du själv om det här med rivmärkena? De ser ju väldigt speciella ut. Vissa menar på att det handlar om andar som vill få kontakt, men det tror jag inte alls på. Det här verkar nämligen vara ett nytt fenomen. Har inte hört om någon som upplevt det här för 1980 och under de senaste året så har det ju ökat enormt. Det ser man på alla blogginlägg.

21 Lisa:

skriven

GRATTIS... =0D



Det var en jättefin design. ;0)



Och du, nu är jag HEMMA (sen igårkväll). Woho... =0D 'hoppar upp och ner av glädje'

22 Johanna:

skriven

Snyggt här är du! :)



nej bastun var inte på... :) vi var varma nog ändå =)

23 carro:

skriven

vad roligt :D

24 JD | - 27 kg!:

skriven

jaså, men då tror jag att jag med ska se den en gång :D hihi!

25 Johanna:

skriven

jo den är lite för ljus det håller jag med om, men det går ju och fixa?=)



tycker absolut du skall tävla lite mer, speciellt hos mig haha... :)

26 Alma:

skriven

kul att du vann! Jag skulle jätte gärna vilja ha den här designen :D

27 ★Fam. Bus★:

skriven

Kul att du vann! Tack så mkt :)



Mysig blogg du har! Kram

Kommentera här: