Äggplock nummer två...

Vi klev upp 03.30 och åkte en timme senare. Väldans dimma. Jobbigt när man inte får äta efter tolv, så jag gjorde det iaf.. Men, äter ju så lite så.. Ja, iaf..

Kommer till kliniken, får nålen isatt på handen, två panodil. Vi gör ju operation vaken, tycker det är så skönt.. skulle aldrig vilja ha narkos för den "lilla" skull... Sa till bm att jag hade fått så jobbig morfinkick förra gången, så hon pytsade på försiktigt och jag var mer medveten nu under äp än förra gången. Det var skoj att se när hon punkterade dem och när vi pratade..

Efter punktion på ena sidan, så började det kännas lite så bad om lite morfin, så tog de andra sidan med.. alltid gick superbra. Inget som gjorde ont... denna äp var mkt bättre än första..

På lördag klockan 12 är det återförande och jag känner mig ganska säker på att jag kommer få tillbaks en rackare då..
1 Jessica B:

skriven

Skönt att läsa att det gått bra idag! Ska hålla tummarna på lördag!

2 Karolina:

skriven

Åh va spännade... Nu håller vi tummen.

Hur är de annars då?

3 Malle - Hockeyfru:

skriven

de gör du rätt i!åh spännande, håller alla tummar såklart! Ha en underbar fredag vännen!Kram

4 Pia:

skriven

Hoppas att det skall gå av vägen denna gång!

5 Karolina:

skriven

SV: I helgen händer inte så mycket. Älsklingen är ute och tar han om snön för att minska risken för skador inför tövädert. Sedan ska vi väl (läs mest han) fixa lite i köket och se om vi kan komma lite längre el helt bli helt klar.

Själv då?

6 Sarah:

skriven

Hejsan gumman :) Ja det doftar underbart gott :)

Halv åtta hos mig e bra :)

Åh jag hoppas att det går bra i morgon :) Nu ska det bli barn hoppas jag :) Håller tummen!!

Det låter som en mysig alla hjärtans dag :)

Vi ska också äta något gott. Har köpt ett kort o gelehjärtan till min. Inget speciellt.

Jag har helt klart märkt förbättring :) Jag e helnöjd med min vänster fot :) Nu väntar jag bara på att högerfoten ska läka:) Jag kommer lägga upp bild när det e färdiga.:)

Hoppas att ni fär en skön fredag.Kram

7 ELLEN:

skriven

SV; Sjukt nice ju! ;)

kolla in min nya blogg nu ist, http://eswalander.se/

kram :)

8 Madde:

skriven

Igår kväll skrev jag klart min tenta så nu är den inlämnad, så himla skönt! Ikväll blir det middag med några vänner och i morgon ska jag och killen vara barnvakt åt hans systers barn. Hoppas du får en fin helg! Kram /M

9 kittymon:

skriven

Tjosan påre!



Vad skönt att det gick bra och att det inte gjorde ont. Nu hoppas vi på att det funkar denna gång!



Vi firar inte alla hjärtans utan kan ta det när som, vi tycker att ibland kan det bli lite larvigt.



Vi har inte planerat in nått speciellt denna helg!



Krm

10 Johanna:

skriven

jag skall på tjejmiddag imorgon det är allt...skall träffa en tjejkompis som snabbast på söndag

11 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

Hej!



Va skönt att allt gick bra:) hoppas de kommer en liten nu.



SV: jo att få barn är den lyckligaste stunden man kan få:)

längtar själv tills man kan bli gravid igen, så mysit!



Hoppas ni får en härlig helg!

kram

12 Anonym:

skriven

Håller tummarna!

okej låter som en kanon helg :)

13 Emma:

skriven

Hej (:

Tack så mycket (:

Haha okej :D

I helgen händer de inte mycke alls.

Okej, va skojigt :D

Ska ni göra något spec på alla hjärtans dag ?

Kram

14 Nadja:

skriven

Idag har jag umgåtts med en vän, hyrt filmer, imorgon blir det att kolla på melodi festivalen med min bror med familj och söndag ska jag och älskling ut på resturang och fira. =) kram

15 Victoria ♥:

skriven

sv: Tack så mycket:)

jaha okej, va mys :) vill också se wolfman! den verkar grym. jag har inga planer alls! får se vad som dyker upp.

16 Ness:

skriven

haha dammsiugarn ville va med på bilden ;)hahaha

17 Carro:

skriven

Som jag sa i telefon nu håller vi tummarna håååårt igen

Kram Carro

18 simone:

skriven

Önskar er all lycka till gumman :D

19 Beatrice<3André:

skriven

hej tjejen :D är allt bra med dig ? :) <3

20 Erica:

skriven

Hoppas att det går bra den här gången! <3

21 Therese:

skriven

Hej hej!

Visst är det härligt med lite bilder iställt för bara text :-) Ja tack & lova, har varit i betydligt sämre skicka och blivit tvungen att äta mer tabletter för att klara av tiden där. Å sjukgymnasten jag hade höll på att gå mig på nerverna. Va skönt att det gick bra för dig, ska hålla tummen för dig.

Nja, inget speciellt. Vi hade pub i byn igår, så det var städning som stod på schemat idag. Men jag låg hemma medans gubben fick åka iväg & städa...

Hoppas att ni haft/har en trevlig alla hjärtans dag!

KRAM

22 Carma - blivande tvillingmamma:

skriven

Hej gumman!

Hur mås det?

Håller alla tummar och tår för dig!



Hoppas ni haft en trevlig alla ♥-ans dag!

Kramar

Kommentera här: