Något off...

Då jag har tillbringat lite tid med denna iskalla vampyr..



Ja, den var dålig..

Men.. har köpt en dammsugare.. och så får jag snart ett Wii.. så ska jag köpa Wii-Fit till..

Annars är hormonbehandlingen slut för denna gången, äggplock imorgon och återförande på lördag..

Imorgon är det också min svägerska Ellens födelsedag, grattis, grattis..

På lördag är det 50 årsfirande för min sambos moster.. Grattis, grattis..

Igår vart det STORTSTÄDNING amma..

Idag är det tvättdag, snart så kommer Linda o vi ska äta frukost, sen ska jag iväg på tjejträff vid ett-tiden en stund i alla fall för att sedan gå hem och vila ryggen, inför bilfärden imorgon..
1 Jessica:

skriven

Vad spännande att det snart är dags för äggplock och återförande. Håller alla tummar och tår jag kan för att det går hela vägen den här gången.



Vi köpte ju ett Wii i julklapp och det har vi inte ångrat, jättekul. Så fort jag är bra i benet så ska här inhandlas ett Wii fit med.



Ha en bra dag!

2 Alexandresen:

skriven

sv: ne de e ju de. vi får hoppas o se vad som händer iallafal.

3 Nadja:

skriven

nä inte ännu men jag ska. =) Bara bra sj? =) Vad gör du idag? =) kram

4 Victoria ♥:

skriven

sv: jo de är väl lugnt:)



självdåå?

5 Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Man får bli off..



Så plockdags, hur känns det?

Just nu mår jag illa, men annarsa är det bra.

KRama

6 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. haha jag försökte kommentera hos dig innan men det gick inte. Bloggen strular lite.

Just det i morgon e det dags för dig.Hoppas att det kommer gå vägen denna gången :)



Men mig e det ok. uttråkad till max bara. Jag e fortfarande sjukskriven till 1 mars. men jag får se hur foten e. Det e ju bara tre veckor sedan jag opererade den.Kram

7 Piinky:

skriven

hejhej allt bra idag?



Kram

8 Anonym:

skriven

Ja dom gör iordning mkt på bloggarna nu. o kvällarna äre fullt m folk på blogg.se så ja hinner knappt :/

9 Leia ♥:

skriven

Vad är det för en behandling?

10 Pia:

skriven

Jo här är det allt bra!M =)



Hoppas det går av vägen denna gången för er!

11 Johanna:

skriven

Hoppas det går bra imorgon! =)

12 Ness:

skriven

jaha jobbigt.

de funkar hur äre med dig då :)?

haha provet va imrn :p

13 annah ♥:

skriven

cool bild :D

14 Therese:

skriven

Hej!

Ja, jag har märkt d. Har ju lagt till dig på bloglovin så jag märker iaf när du kommer tillbaks, kan vara skönt att vara bloggfri ett tag.

Det var dé värsta vad mycke kalasande ni har på gång, kan lätta upp vardagen lite.

Vad har du kämpat på med under tiden du varit off? Jo tack, det är så bra som det kan bli eller vad man nu ska säga. Det har strulat en del med anställningen jag skulle få och rehaben som jag var på gjorde mer skada än nytta...

Kram

15 Madde:

skriven

Jo tack jag har haft en fin dag. Vad har du för dig ikväll? kram /M

16 Emma:

skriven

Hej sötegöte !

Tack!

Ah okej, inte lätt, här är en till som vart helt off en tid.

De är okej, man är så slut om dagarna då man inte får sova av en kisemise.

Själv då ? :)

Kram

17 ELLEN:

skriven

Hoppas du får en bra dag! :) kolla gärna in min blogg och om du gillar den kan du följa mig med bloglovin! KRAM

18 kittymon:

skriven

Hallå där!

Det är väl som vanligt här...ont och jävligt men man försöker hela tiden.



Låter jobbigt men hoppas det ger utdelning så det blir värt allt.



Nu ska jag göra mig i ordning, ska vara handmodell idag åt elever som behöver öva naglar.....

19 Erica:

skriven

Svar: Det blir nog kyrkan på söndag, men annars är det väl mest lugnt. :) själv då?



väldigt fin bild ju!

20 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

Hej gumman!

hihi häftig bild:)



hoppas de går väggen för er denna gången:)



SV: jo de är en väldigt intensiv jobb vecka så känner mig små slut och de är inte lättare att jag gått coh blivit mega förkyld:/

annars är de bra hos mig!



själv?

kram

21 jessica:

skriven

Uschja det är hemskt det där =S



Allt bra idag?



22 M i c k a:

skriven

Wii är kickass ;D något specielle spel du ska köpa till? :D

23 M i c k a:

skriven

awesome (: låter kanon ju. då har du full rulle :D



allt bra annars?

Kommentera här: