Dagens Middag: Pizza

Hemmagjord pizza blev det..

På min hade jag; Tomatpuré, pesto, skinka, grillad kyckling, ananas, mozarella och ost...



Daniel hade; Tomatpuré, skinka, salami, lök, paprika och ost...

1 Heidi:

skriven

Så GOTT det ser ut!! =)

- blir ju helt sugen på pizza nu jue..!



Hoppas allt fortfarande är bra.

Kan se att du redan hunnit till spraydag nr 9, tiden bara flyger iväg..=)



Ha en fortsatt trevlig fredag.



2 Nadja:

skriven

ska kanske köra till killens familj. =) Det såg gott ut. =) Allt bra? =)

3 Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

som vanligt blir jag hungrig när jag läser din blogg. :D



Oh tack fina!

Så hur mår du efter och med allt?



Krama

4 Johanna:

skriven

Ja, det är det jag menar... inte ens batterierna jag fick med funkar speciellt bra tycker jag...de jag köpte extra heter ni-mh 2100mah rechargeable märke vanson

5 Nadja:

skriven

Ska kanske köra till killens familj imorgon och söndag ingen aning sj? =)

6 Nadja:

skriven

ja hans familj bor 5 mil bort. Så då ska vi köra ner. Men det blir jag bakom ratten. =) protestera mot vad?

7 Johanna:

skriven

oh kanon, köpte 2 + ladder på clase olhson, så skall dit imorgon med dom, laddare, kamera+ bruksanvisning å se om de kan hjälpa mig... annars blir det elgiganten

8 Pia:

skriven

Blir ju hungrig nu nä jag kikar in här! Ser jättegott ut!

9 Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Älskar ananas på pizza!



Okej, stackare, men sova är du värd!

Och ostbågar och annat gott också.

Själv svullade jag nyss massa glas, men nu tog tröttheten över. :p

Krama

10 Nadja:

skriven

tänkte inte på att saab låg där. =) Oki hoppas det går bra. =)

11 Johanna:

skriven

ah det gjorde dom inte, jag valde dom själv...=)

12 kittymon:

skriven

Mmmm det såg gott ut! Jag dricker vin trots att jag tar mina mediciner. Så länge jag håler mig till små mängder så. Men dina kanske man inte kan dricka med?



Det vart kanongott så det tycker jag du ska prova.



Annars är det som vanligt, är lite mer nere i en down period med värken och så men man får försöka.



Hur är det själv med allt?



Kram

13 Emma:

skriven

Tjooo :D

Haha, har sett en rälig pesto på jobb, röd :O

Såg massa örk ut.

Till allt kan man inte ha de, men till de mesta(:

Något skoj som händer i helgen ?

Kram

14 Pia:

skriven

Beroende och beroende men jag vill gå mina steg varje dag därför är den med hela tiden. Helst 15000 steg varje dag skall jag gå så jag inte blir förslappad.. ;)

15 Victoria ♥:

skriven

mm ser gott ut :D speciellt me ananasen :D

16 Beatrice<3André:

skriven

han hälsar & tackar :D

jo det är bra :D :D

17 Martina:

skriven

Hej gumman.

Va gott de lätt:)

Boxning är riktigt kul Hihi, men har ännu träningsvärk. Allt bra annars? Skönt att bara ta helgen som den kommer. Kram

18 Therese:

skriven

Go kväll!

Ååå så gott det såg ut med hemgjord pizza, det var länge sedan mat åt.

Skönt, att du kan känna dig lite lugnare. Jo då, jag kom hem i torsdags kväll.

Hoppas att du får ett trevlig avslut på helgen!

Kram

19 Anonym:

skriven

Tja! fin blogg du hade.

allt bra?

pizzan o lasagnen såg goda ut .. nu blev ja hungrig :)

Kommentera här: