Nybakta Lembas

Dom smakar helt okej faktiskt, men ska låta stå några timmar tills ikväll, så ska jag ha en räksmörgås med majonäs på, mums, blir gott till kvällsfikat...

Recept:
3 ägg
3 dl riven ost
3 msk majonnäs
2 dl kruskakli
½ dl sesamfrö
1 dl linfrö
1 msk brödkrydda (Anis o fänkål)
Blanda ägg, ost och majonnäs och häll ner torrvarorna sist. Jag mixade sesamfrö och linfrö och hällde i krusakli och brödkryddan. Degen ska inte bli hård utan mer hålla ihop. Hade en tempereatur på 200 grader och i varmluftsugnen i cirka 20 minuter.


1 Emmelist:

skriven

härligt bruden! jag är också en fighter :D

2 Madeilene:

skriven

sv: hehe ja vänja sig vet jag inte om min kropp gjorde nu haha. Dock har bebis nog inte heller vant sig för idag har han sovit hela dagen lång haha. Hoppas det går bättre inatt hehe.



ja det går bra annars tycker jag :) jag orkar med det jag vill och måste göra om dagarna och jag har bra värden och allt annars så dumt att klaga :)



hur är det själv då?

3 Victoria ♥:

skriven

sv: Tack :)

det är baaara bra själv då :)?

Kommentera här: