Någon som vill gå ut med mig? 3/12 eller 4/12?

Fredagen 3/12 är det "After Work" och "Party Fredag"..



Lördagen 4/12 är det "Hela Huset Gungar"..



Jag är så deppig, jag vill ut o dansa, ta bara ett par öl och ha skoj... kanske älsklingen iaf vill med, hoppas, hoppas... vill dansa med min älskling.. <3
1 Johanna:

skriven

Hehe du gjorde det, bra jobbat :)



hoppas din man vill dansa med dig :)

2 Beatrice:

skriven

ja du jag ska på hemma fest på fredag och lördag blire väl att mysa me killen :P haha

du är sööt :D

3 Cajsa:

skriven

göres?

4 Beatrice:

skriven

aaaw :)de är bra:) jaa min dag har vart toppen :D vad händer i veckan då? :)

5 Nett:

skriven

Hoppas att någon kan gå med dig ut.. själv skall jag ut på Torsdag nästa vecka med jobbet, då blir det en helkväll med middag och nån öl. :)

6 Cajsa:

skriven

kollar på tv. :P

7 Johanna:

skriven

Haha ja annars får han se på andra bullar eller?=)

8 CärroBärro =P:

skriven

Okej hehe, nä kaffe är otroligt gött! =D Jag skulle kunna följa med ut, fan vad roligt! :D <3

9 Tanna:

skriven

Hade jag bott näta dig, så hade vi kunnat gå ut och dricka drinkar och glömma allt annat för en stund !

Är rätt nervös inför IVF, vet ju inte ens när vi får komma....Hoppas så innerligt att vi skulle lyckas bli gravida innan dess...

Ta hand om dig tjejen så du kan försöka snart igen ! Kram

10 Em:

skriven

Hellu kexet! Joo jag skrek en del jagm ed :P Saw.. dom är bra, men jag tycker de kan bli lite dryga så ser hellre den hemma än p¨å bio :)

Här har det regnat, sen vart skinande sol, sen snöa det och sedan haglade också-.. sk ade va så ska de :P haha

Hur är allt annars? Trivs ni i huset? :)

Kramar <3

11 Nadja:

skriven

Vad skoj. =) Hur gick det med bakandet igår? =)

12 Martina:

skriven

låter som du kan behöva få roa dig lite, tänka på annat och så:)



sv: jo dem går alltid ner i början, men de är ju de att hon inte fått i sig tillräkligt med mat då hon även kännt slö och hängig:( men nu är de en liten vändning och de känns bra:)



Sköt om di vännen

kram

13 Nadja:

skriven

Knäcke äter jag med ibland. =) Jag försöker ha variation. =) Jag vill oxå ha det. =) Vad händer idag? =) kram

14 FlizanLizan:

skriven

sv: okej, jora de e najs med mig ;)

15 Cajsa:

skriven

hehe anledningen till att jag ska bli kvinnligare är för att jag är en sån arbetsmyra och det syns hela vägen ut så man blir typ smått rädd för mig både när jag jobbar och när jag sjunger. "du måste släppa lös lite och ge energi till publiken!" heh.. :P

16 Em:

skriven

Hej kisen :)

Nej regn och storm är inge skoj :/

Barnvakt me mamma imorn, kalas på lördag och FOTBOLL på lördag :D Guldet ska him ti Malmö <3

Själv då?

Kramar

17 Angelica:

skriven

sv:Ja,heltid med studier och mammaledighet och ett heltidsjobb..skulle aldrig gå! Vem skulle ta hand om Casper :/

Visst kan Niklas vara hemmma men han ska ta ut sina dagar i sommar. Så tills dess ska jag plugga och vara hemma!

18 Louise- en blogg om det mesta!:

skriven

va glad ja blir när folk gillar de ja skriver tack så hemskt mycket för kommentaren är nyfiken bara vilket inlägg menade du?:)

Ja saw 3D går i jönköping ja bor själv där så :).

kram

19 jessica:

skriven

Jag har också haft funderingar på Cafe eller bageri, men eftersom jag inte har någon som helst erfarenhet av det så blir det lite svårt. Men som svar på din fråga så måste jag ju säga att det lär påfresta din rygg en hel del i och med att man säkerligen bär rätt mycket och sen står man ju upp hela dagarna.. men prova? det kan det ju vara värt =) hoppas inte jag sa något fel nu bara.

20 Johanna:

skriven

vad trist din dator skärm gav upp :(

21 Beatrice:

skriven

gud va kul o höra :D<3

22 Vicki:

skriven

Är det med jobb som ni ska gå på after work den dagen?



Vi har våran julfest den kvällen så jag ska i väg med jobb den dagen.



Allt bra annars?



Vicki

23 Nett:

skriven

Det funkar bra för mig att dricka öl, jag drack sakta innan och dricker sakta nu med :)

Kommentera här: