Ny mapp som heter Sims 3

Nu är jag igång och spelar lite igen, då och då.. det är lätt att fastna här, men ryggen säger verkligen ifrån efter ett tag.. o tja.. men här kommer dagens projekt.. Råkade fota några i Bygg/Köpläget :o/

Husnamn: CarMechanics

Vardagsrum

En tabbe är iaf att jag bytte ut en mindre stereo mot den stora och ställde den framför mina fina Twilight-tavlor, ska ändras när jag startar om spelet nästa gång.

Ljud och bild, HarmanKardon ;o) Wieeee... 7.1 sound, me likes it a lot. Sen en mysfaktor i varje hem är ju definitvt den öppna brasan...





Toalett

Nothing less, nothing more...



Köket - me loves it a lot...





Datorrummet





Sovrummet, i bokhyllan står böcker av Dan Brown, Steven King, J.K Rowling m.fl :o)



Tvättstugan, tvättar för fullt här...



Vinkällaren, efter en fest visst ;o)



Garaget, me loves it a lot.. vill ha, vill ha, vill ha.. Geeeeeeeeeee mig, hela garaget, bilarna och verktygen, plus lite till verktyg hihi...





Det var insidan, husets hjärta, här kommer Screenshots utifrån...

1 Anonym:

skriven

Love sims <3 <3

2 Karolina:

skriven

Har du gjort huset själv eller är det något som är med i spelet som du snoffsat upp?

3 FlizanLizan:

skriven

sv: allt bra idag? :)

4 Karolina:

skriven

SV: gillade huset verkligen. Du har inte funderat att ladda upp det, så du kan dela med dig till andra?

Jag byggde mycket hus förut, men nu för tiden blir det helt enkelt inte så bra.

5 Beatrice:

skriven

med mig är det bra! :D hur räe med dig ? DF:

6 JD - Gastric Bypass opererad:

skriven

fan vad snyggt! men vad har du för sims 3? värsta möblerna och grejer, som verkligen inte jag har :(

7 Em:

skriven

GUD VA HÄFTIGT!!!!

Så fint vill jag med ha på The Sims! AVIS :(

Har köpt 2 nya hyllor jag vill ha upp! :)

Jag är sugen på en helg i Götebög sen när det är jul på Lisebrg :D och göra lite annat där :)Sen ska jag på lite semester med mamma, styvfar och två syskonbarn :) Mys!

USCH! Att män inte kan fatta :P

Kramar

8 jessica:

skriven

Man får göra sitt bästa!



Wow tänk om man kunde ha de så fint i verkligheten!

9 Cajsa:

skriven

hehe nope...det är min.. :P

10 Therese Persson:

skriven

Ja just de ja, kan tänka mig det. Har också provat vara inom butiksbranschen (för tungt). Fördelen med kontorsjobb är ju att man kan anpassa väldigt mycket, vilket är kanon för min del iaf. Har du lyckats hittat något ställe?



Jo tack, det går väl si där. Men hoppas på bättring nu när jag blivit av med "häxan" på jobbet, som gjort att det blivit mycket övertid, stress osv.



Kram

11 Anonym:

skriven

Hehe jaa =) Det kommer att bli en jobbig dag, men det kommer att gå jätte bra =) Kramar, vill träffa dig snart!

12 Nett:

skriven

Sims, ja det minns man väl, det satt båda mina döttrar och spelade och min äldsta dotter började att spela det igen för ett litet tag sedan :)

13 FlizanLizan:

skriven

sv: vad görs? :)

14 Angelica:

skriven

Ääääälskar sims :D

15 Jessica:

skriven

Vad snyggt! Blir jättesugen på att spela Sims 3 nu. Synd bara att min dator är sönder.... Får ta och fixa det.

Ta hand om dig!

Kram

16 Pia:

skriven

Jag som trodde du ritade hus och så är det ett spel, gah vad du lurade mig! ;)

Kommentera här: