Framsteg...

Köket.. :o) Tjusigt.. och en ny spis.. men den syns ju inte på bilden.. Elementet är kvar att måla här inne, men energin tryter...



Vardagsrum/Matsal, vilket blir bar-rum.. :o) Här är det färdigt FÖRUTOM, måla elementen, lister i tak och dörrlister.. Men som sagt energin.. Jag har tid att måla senare till våren tar jag elementen, dom får inte vara varma vid målning.. Men dörrlister kan jag ju ta.. Kanske hinner elementen en varm dag i vinter.. :o)



Golvet uppe har vi slipat, men glömde ta bilder juh.. :o/ Sen så är det lite annat som är gjort, men det kommer mera..

Gardinerna OGILLAR jag... men hade bara dem utav tre uppsättningar.. Kan ju inte ha olika gardiner i fönstrena precis ;o)
1 Martina:

skriven

Hej vännen!

va fint de verkar bli hemma hos er riktigt mysigt:)

gillar bokhyllan, ibland blir de lätt för mycket i såna men tycker ni har många minnen i den:)



hur är de annars och vad har du för planer för veckan?



kram

2 Tanna:

skriven

Fint det blir ! Det är från huset gissar jag ?

Hur mår du ? Har du fått ut allt ? Tänker på dig och hoppas att du mår bättre nu. Styrkekramar !

3 CärroBärro =P:

skriven

Tänkte säga att gardinerna var fantastiskt fina! :D <3

4 Vicki:

skriven

Allt bra?

Har ni flyttat?

Renoverar ni om i alla rummen?



Vicki

Kommentera här: