Googlade fram hur...

.. man gör färgade detaljer på svarvita foton eller fotona är ju inte svartvita från början, men sak samma.. så jag har lyckats :o) Känns skoj, men ska öva o öva så blir jag bättre.. Sen öva på att fota mer detaljrika foton som man just kan använda till detta tema..

Vilken tycker du är bäst?

1 - Snuffis äter tomat



2 - Röd paprika



3 - Sura Bubliz



4 - I svampskogen



5 - Snuffis äter morot

1 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: jo :D



DOM DU HAR GJORT ;O

2 Johanna:

skriven

wow blev kanon fint.

3 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv. roligt :D

gillar svampen :D

4 Johanna:

skriven

Jag tycker de blev bra, själv är jag kass på photoshop :/

5 Josse:

skriven

sista :D

6 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv; haha nej då :)

7 Johanna:

skriven

svamparna tycker jag :)



nej halv åtta hos mig brukar jag aldrig se, är sämst på se på tv.

8 Matilda Sandén:

skriven

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram =)

9 bellahuuynh':

skriven

så fina bilder ! :D

10 Johanna:

skriven

Okej, jo en kurs vore inte alls fel

11 julia:

skriven

Sv:Haha,jag har mest bara en säck för att boxas och a kul och kolla iform;p.Är inte precis världsmästare på de. Okej,de är kul att boxas !:)

12 julia:

skriven

sv:haha a,litte iaf.Men ja har duschat.Och de gick intebort.Så får väll vänta ett ta;p

13 Em:

skriven

Hehe okej :)

Haha, jag TROR det är från min Daniel, men är itne säker ;)

ÅÅÅHH Va skoj, såg bilderna på huset, jättefint juh! Jag vill åxå ha hus!

Kramar

14 Johanna:

skriven

Ja shopping är aldrig fel! Blir dock inte så mycket nu när man pluggar, men fick lön från jobbet så passa på och shoppa lite :)



vad skulle du vilja studera då?

15 julia:

skriven

sv:visst är dom;) mcfeast:) din?

16 Johanna:

skriven

ja det finns ju massor och välja på. du får fundera ut vad du vill :)

17 Johanna:

skriven

Veckans delux drar faktiskt igång redan imorgon =)

18 Nett:

skriven

Ser ju jättebra ut, så skulle jag med vilja göra. Älskar att hålla på att trixa med vbilder, kanske man skulle försöka sig på detta. Javisst är det konstigt att han blev rekommenderad linser. Nåja.. för mig blir det inga än.

19 Johanna:

skriven

Ja the last song måste du bara se! :)



Det kommer att komma upp ett inlägg där man anmäler sig :) typ strax efter midnatt :)

20 julia:

skriven

sv: Okej :)

21 Johanna:

skriven

hihi ja gör det. Vore sur tom ingen ville vara med när jag nu drar igång det igen haha :)



headern har Caroline gjort till mig, men resten sköter jag själv :)

22 julia:

skriven

sv:De samma :)

23 Josse:

skriven

vad gör du en dag som denna då? :D

24 bellahuuynh':

skriven

sv: Tack desamma (:

25 Em:

skriven

Tack sötnos :)

Hipsters är från Vero Moda :)

Haha jaa Ikea är nice :D

Dom är fiiiinfina :D Vill åxå ha PS, hade i min dator tilsl allt försvann, men fatta NOLL :D Nu är min dator på lagning igen, 3e gången den lämnas in för samma sak :(

Hihi, såg fint ut tyckte jag :) Hihi, men de blir kanske finare då? :D

KRamar

26 Nett:

skriven

Gomorrn! Det jag tränar är inte mycket. Jag tar långpromenader varje dag. Har inte kunnat träna så mycket i år då ena operationen har löpt på den andre. Bukoperationen.. ja egentligen skall jag inget veta då jag var med i en studie, en del skulle opa muskulaturen en del inte. Man skall få reda på det 5 år efteråt.. Jag vet att jag fick mina opererade, det kan man nästan känna med smärtan efteråt, och en annan plastikläkare har sett magen och sagt, de är opererade.

27 Martina:

skriven

Hej gumman!



vilket fint hus ni köpt:) kommer ni trivas?:)

underbara bilder du gjort om gillar den med paprikan:D



Händer i veckan hos er?

kram

28 Vicki:

skriven

Har ni köpt hus, så roligt!! Vad heter det stället ni ska flytta till nu? När är det dax att flytta? Bor ni i lägenhet?



Kan du äta godis efter operationen?? Ser så himla gott ut!! Jag är så hungrig eftersom jag bara äter modi fast just nu.



Vicki

29 Simone:

skriven

Jo men de är klart de blir fint när de blir fixat. Men tyckte att de såg fint ut,kanske inte favvo färger öveallt men om man syftar på allt annat :D



Haha, jaru. Inte en aning faktiskt vilken som är favoriten, brukar ta rätt olika nästan varje gång ;) Din då?



30 Karro:

skriven

WOW vilka fantastiska foton!! Får man fråga vilket program du använt dej av? Vill oxå kunna göra såna fina bilder!

Kram K

Kommentera här: