Har ni några planer inför helgen?

Ojsan så trevligt mitt förra blogginlägg var, kanske inte men...

Är jättemassa mycket trött, har varit på praktiken och fick använda huvudet lite mer idag.. Det var skoj... Efter det var jag på slangjakt, då älsklingen behövde en stump till dumpventilen. Dock lyckades jag inte få tag på någon...

Ikväll jobbar älsklingshjärtat sista kvällen för veckan..

... jag ska se på hockey FBK - SAIK, hoppas, hoppas, hoppas, kom-i-gen SAIK, vet hur svårt och tufft det är/blir, men kan aldrig sluta hoppas och aldrig ge upp..
... ska klippa naglarna och få dem fina...
... en dusch...
... en tiiiiiidig kväll känns det som, direkt efter ishockeyn är det godnatt...

Har ni några planer inför helgen?





(Foton från sommaren 2010 tagna av mig)

Vill påminna folk om att inte är lagligt att sno bilder från min blogg, vill ni låna så fråga, det kan leda till polisanmälan.
1 Johanna:

skriven

åh så vackra bilder! :-)

2 Anonym:

skriven

tack:)



Ja men härregud! Jag va orolig för allt, jämt! Om hon itne sparkade tillräckligt ofta, (vilket är kul för hon sparkade som en galning hela tiden, så jag blev typ orolig varje minut!) Eller inför BM besöken om det skulle vara något fel om magen inte växte eller så, men såklart är det helt onödigt! Hon va ju välskapt och frisk, pigg och söt!:P Men man oroar sig ju iaf, jag ororar mig ju varje dag nu med;) HAHA tar aldrig slut!

3 Jannika mamma till Jillian:

skriven

va jag som skrev innan mitt namn försvann:P

4 ella:

skriven

hehhe nää en vanlig tunna som ska ligga ner igentligen kan man ha blommor i;)

sov gott sen när d e dags;)

får se va man hittar på helgen

5 Johanna:

skriven

Ah nej jag har ätit dem i 3 veckor nu, så är rätt van, och det är bara 3 veckor kvar :)

6 mikkan:

skriven

är de några som tar bilderna från din blogg?:/

får ses snart igen:) kramar

7 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

jag vill också på hockeyn, men jag hejar :)

nej mina recept delas aldrig med, haha. dom är MINA :D kram

8 Martina:

skriven

härliga bilder:D

låter som en bra käll trist där med sm guld men de är väll inte hela värdeln hehe:P är själ inte så intresserad av sånt hihi!



jo jag ska läsa doula utbildningen men den är bara en helg i aug coh en i okt:) och jag ser de mer som en merit för kommer få starta mer som egen företagare med de.:)



i helgen ska vi till 4h så Cornelia får rida som hon tjatar och sen ska vi börja packa ner de sista inför flytten sen på söndag ska jag på en fotokurs:)



själva?



kram

9 Cajsa:

skriven

hehe ja jag ser själv fram emot det GRYMT mycket..XD

10 Annelie:

skriven

Bilderna är så vackra <3

11 Nadja:

skriven

skönt. =) jag bakar ännu massor med kakor men ger bort det till mamma o pappa. =) Vad händer ihelgen? =) kram

12 Susann:

skriven

God morron!

Fler som är trötta kan jag lova.

Ha en toppenfredag.

kram kram

13 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

jadu... idag ska jag till söderhamn, imorgon blir det heldag på stan här i bollnäs, lite sola om vädret tillåter och sådär :)

kram!

14 ella:

skriven

d samma kramis=)

tömmer vårat föråd i källaren å håller på hehe

härligt väder idag kram

15 CarroBärroo =):

skriven

Hehe jaa. Jag älskar den! :D Åh vilka fina bilder du har sjukt fina <3 Det är bra, mår lite illa av pencillinet, vilket får hungern att försvinna. VIlket kanske kan vara bra, men jag vet inte.. Hur mår du goa tjejen?! =) Ja, snart ett 3 årigt förhållande, det känns awesome! :D <3

16 Johanna:

skriven

ja jag ahde med hellre laddat ner och betalar mer för bredbandet, för jag har mp3 och har ingen nytta av spotify där!



skall på tjejmiddga ikväll, imorgon är dte fest men den tänker jag till 80% hoppa över och söndag är det handboll, själv då?

17 ansepanse:

skriven

vilka fina bilder!! J och jag åker in till stan en sväng på förmiddagen

Sv: procenten ökar ju hela tiden också eller hur :)

men jag förstår ju att du ändå oroar dig

ha en jättefin helg nu - bamsekramar

18 Jennifer:

skriven

Tack så mycket =)! Jag mår faktiskt lite bättre nu som tur är. Hur är det med dig då? Kram

19 Susann:

skriven

kikar in och önskar dig en toppenfin lördag .

Kram kram

20 Nett:

skriven

Såå underbara bilder :) Har tänkt att fotografera en hel del idag, eller ja alla dagar nu under min semester :) Får se vad det kan bli.

21 Angelica:

skriven

I helgen har vi bara tagit det lungt,plockade lite påskris igår som ska pyntas nu på morgonen när lillkillen vaknar :D

22 Emma:

skriven

Hej gumman!! Så skönt att allt var bra och att hon växer på i sin lilla egna takt. Nu vill jag bara att det ska starta :) Kram

23 Julia <3:

skriven

sv. jag mår bra :) själv ?

fina bilder !

24 Coquina:

skriven

Fina bilder =) Tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar kaffe =)

25 ella:

skriven

Glad Påsk=)

26 Fnulan:

skriven

Hur är det.....??

27 Angelica:

skriven

Superfina bilder gumman

28 Cajsa:

skriven

glad påsk sötnos! :D allt bra?

29 ansepanse:

skriven

önskar dig en fortsatt trevlig påsk vännen

hur mår du nu? tänker ofta på dig

bamskramar ♥

Kommentera här: