Viiiilken härlig dag...

Igår var det min födelsedag, 23,15 blev jag då 28.. ingen ålder det inte... Hade min älskade mor här, o min älskade bror med familj. Så mormor o moster Anita.. Vi fikade lite tårta och annat gott..

Selma har börjat krypa sötisen... Hon är den sötaste flickan i hela världen.. Charmtrollet, så himla perfekt!! ♥



Så på e.m när dom åkte hem, följde jag med till Falköping och tittade i Pingstkyrkans Second Hand, men jag hittade ingenting...





Sen så var jag och Daniel på mvc, det gick bra.. Hälsosamtal.. Dock kändes samtalet ganska onödigt, jag dricker ändå inte alkohol eller röker.. Men droger pratade hon inget om.. Well.. så togs inga blodprover, det skulle tas på inskrivningen, då i vecka 13.. Är det vanligt?
1 Jenny:

skriven

Ja det é vanligt. Först hälsosamtal.... & här va det inskrevning uppdelat på 2 ggr... så mé andra ord 3:e gången togs det prover på mig... :D

2 Jonna:

skriven

Vilken mysig födelsedag du verkade ha!



Hon är ju så otroligt söt!



Jag kommer inte ihåg när jag lämnade första blodproverna. Inte på hälsosamtalet i af. Då borde det ju nästan varit på inskrivningen för sedan var det ingen kontroll förrän efter RUL om jag minns rätt!



Kramar!

3 Carro:

skriven

Mycket vanligt =)

Men du ,såååå söt Selma är alltså & WOW ,vad hon vuxir lill tjejen & lika mörk som i somras, gulle fjunet=)

Låter som du haft en härlig födelse dag,nästa gång blire med bilder på din lilla tösa bit =)

kramiz

4 Cajsa:

skriven

jo då, har fått till breven nu! :) nu ska jag bara få till en sista grejj till bjärnum så är jag klar. :P

5 Emma:

skriven

Tack så mycket för din omtanke gumman <3 Kramar

6 Caroline =):

skriven

Hehe okej, ja det finns det och man blir så satans trött på de människorna :S Men annars är det bra förutom det :) Åh allt för den bästa du vet hjärtat <3 Selma är super söt, bara älskar den ungen <3 KRAMAR LOVE <3

7 Nadja:

skriven

GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN! =) =)



Jag mår inget vidare sj? =) Jo det händer mycket men har kontroll på det mesta vilket känns skönt. =) Bröllopet är så gott som allt planerat. =) Flytten är bara att packa upp flytt kartonger. =) Hur går det för er? och för dig med bebben i magen? =) kram

8 Tanna:

skriven

Grattis !! Hoppas du fick presenter och tårta ;)

Kram

9 Jonna:

skriven

Badrummet är färdigplanerat, vi har koll på det mesta. Det lilla som är kvar faller nog på plats när hantverkaren kommer! :)

10 ansepanse:

skriven

åh VÄNNEN - GRATTIS-GRATTIS-GRATTIS på 28 årsdagen en dag i efterskott, hur kunde jag missa det, ledsen för det, vilken sötnos hon är, ha en bra dag vännen <3

kramar

11 Fnulan:

skriven

Grattis i efterskott söta du!!

12 Johanna:

skriven

nej sådan sötnos!!! :)



Ja, takers är bra! Taken är med bra, såg den precis när den kommit ut i usa! :)



haha, jag är skit kass på filmer som går på bio, så kan tyvärr inte hjälpa dig :( jag ser så sällan på bio :(

13 Nett:

skriven

Vilken sötnos :)



Grattis i efterskott!

14 narges:

skriven

FYLLER 16 IDAG!

in & säg ett litet grattis?

fin blogg förresten! (:

15 Jennifer:

skriven

Grattis i efterskott! kram

16 Linda - En vimsig Mamma:

skriven

japp man tar alltid alla prover vid inskrivningen =) iallafall här!

oriflame är ju inte bara smink utan hår och hud vård m.m =) kram

17 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

riktigt söt tjej :)

haha ja men ush!

jag mår bra :) hur mår du? kram

18 Evelina:

skriven

Grattis i efterskott gumman! Mysig födelsedag du verkar ha haft så det är bra:)

Kram

19 ella:

skriven

grattis efterskott=)söt hon e=)

20 Vicki:

skriven

Ett STRORT GRATTIS till dig och den kommande bebisen!!



Får även passa på att gratulera dig i efterskott på din födelsedag!



Vem är det lilla charmtrollet som du har på foto.



Ha det bra,Vicki

21 LENA ♥:

skriven

Tack! :D

Allt bra idag? kram♥♥

22 Jenny:

skriven

Ja ärtsoppa é jättegott =) Tänkte försöka ge mig på att göra grön ärtsoppa... svinmumsigt, men har aldrig gjort det själv :P Ja det sjuka é att även fast jag spyr é jag hungrig hela tiden iaf haha...

Det som é jobbigast é nog allt spring på toaletten... det börjar jag bli redigt trött på haha.

Hoppas allt é finemang iaf!!!! Massa Kramar

23 Angelica:

skriven

Åååh,vad kul.. snart får vi se den växande magen också <3



sv:Jag har alltid varit smal,men på senaste tid har det hänt så mycket runtomkring att jag mått så dåligt att jag inte kännt för att äta.

Men det ska väl bli bättre så småningom hoppas jag.

24 Susann:

skriven

Grattis grattis i efterskott :)

Vilka härliga bilder, så söt :D

Ha en fin dag :)

25 Martina:

skriven

Grattis i efterskott gumman:)

lätt som en mysig födelsedag och va söt hon är lilla Selma!



Hoppas du får en härlig Fredag och Helg:)

kram

26 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Grattis i efterskott... ;0)



Vad söt hon är lilla Semlan. =0P



Hoppas du mår bra.



Kram!

27 Cajsa:

skriven

haha va söt unge! xD

28 Jenny:

skriven

Japp det é Dixie som é mamman :D

BF runt 5:e maj hihi får hoppas på många små lurviga... & att minst EN blir gul :)KRAM

29 Anonym:

skriven

Åå vilken sötnos hihi !!

Kommentera här: