Man tager vad man haver...

När sambon är och jobbar så är det inte kul att laga mat till sig själv, så man tager vad man haver helt enkelt.. hihi.. Smidigt, steka upp några fiskpinnar, koka upp nudlar, resten av cremefraichen som blev över från tacos:en, på med kycklingkryddan, från nudlarna, MASSOR med Jamie Oliver's chilikrydda och paprikapulver.. (Då får man den goda cremefraiche, chilli och paprika), sen njuta av maten... ;O) Och nej orkade verkligen inte hela portionen..

1 Nett:

skriven

Kan kännas trist att äta själv, och att man tar vad som finns, huvudsaken är att man får i sig lite mat i allafall :)



Jamen du.. kika du in på sidan fototriss, där står det.. http://fototriss.blogspot.com/

2 Cajsa:

skriven

kallt som fan! :OP

3 malin:

skriven

sv: Tack så mycket för din kommentar! :D

4 Jennifer:

skriven

Det där såg ju inte så dumt ut faktiskt =D

5 Jennifer:

skriven

Nej jag visste inte ens att det fanns ett ställe som hette det =P. Men goda bullar är det iallafall!

6 Cajsa:

skriven

ja. :O svindyra...men jag ska nog spara till en. :)

7 Jennifer:

skriven

Shit vad gott det lät =P!

8 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

lät gott, förutom pinnarna då :D haha!

9 Johanna:

skriven

fiskpinnar är alltid gott!

Laga mat ensam suger :(

10 Jennifer:

skriven

Ja jag gillar mat =), är dock inte så duktig på det :/

11 Caroline =):

skriven

Heej gumman <3 Ser sjukt gott ut det där du! :) ja, jag hoppas också att det löser sig! :) Japp, och jag mår mycket bättre så operationen lär bli av! :D Grymt för mig. Hehe. Fast det jobbigaste blir nog att ligga på sjukhuset och mögla, bläää! :( Hur mår du? KRAAAM <3

12 Anonym:

skriven

ja det ska jag. :P

13 Cajsa:

skriven

ja det ska jag. :P

14 Cajsa:

skriven

ja det ska jag. :P

15 Nett:

skriven

Ja så kan det vara, du kan ju ta fototriss nästa gång, lättast är ju om du går in och lägger till fototriss på bloglovin :) Hoppas att ni får det trevligt med besöket.

16 linda - en vimsig mamma:

skriven

det lät gott förutom fiskpinnarna =) jo tack våran lördag blev tipp topp! eran då?kram

17 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

klart jag hade glömt din! har lagt till den på bloglovin nu vännen :D hihi!

18 ansepanse:

skriven

det låter ju jättebra och snabblagat också :) hade du en fin lördagskväll?

kramar

19 Johanna:

skriven

hehe okej, jag har alltid fisksås och potatis till min fiskpinnar :)



aldrig kul med förluster, brynäs vann, det gillades.... :)

20 Mikaela Gabrielson - hockey"fru" & hundmamma:

skriven

hehe ne ingen bebis på g :)

21 Linnéa:

skriven

Hur har helgen varit? :)

22 Martina:

skriven

lätt ju rätt gott ändå:) man kan hitta på mkt nytt med fantasin:)



hoppas ni haft en super bra helg

kram

23 ella:

skriven

hello=)hoppas allt e ok denna måndag=)

många kramar

24 Vicki:

skriven

Har aldrig hört talas om äggblåser. Är det äggen? Hur får man äggblåser??



Ett glas vin eller två är gott på fredagkvällen när man firar in sin helg.



Ha det bra och lycka till



Vicki

25 Alexandra:

skriven

mums :)

26 kaffehörnan:

skriven

Ser ju kalasgott ut

Kommentera här: