Tacos, tortilla, tacotubs, nachos?

Vad väljer du? Och vilka är tillbehören?

(Mjuka tortillabröd, helst den minsta då den är precis lagom i Katja's mage.. Grillad/stekt currykyckling är en favorit, inte så förtjust i köttfärs i, om det är köttfärs så givetvis nötfärs. Annars så är det creme fraiche, HOT taco-sås, gurka, majs, som måste vara "Green Giant", tomat, sallad)



1 Karolina:

skriven

Det riktigt gottar sig i munnen nu. Älskar Tacos. Min Favorit måste nog vara Tubs och jag tycker om både kyckling och köttfärs (inte samtidigt då) och till det så klart CF, hot taco-sås och gärna mixad och med lite extra Sambal eko (tror jag det stavas), tomat, gurka, salladskål, annanas, ost och rödlök. Älskar även att ha Mini-majs, men det blir inte så ofta.

2 Martina:

skriven

Hej tjejen!

verkar som din kalende är full av saker som du ska göra. Kommer hålla tummarna för att allt lyckas nu!



Oj vad jag har i tacos, mjuka tortillabröd, majs, köttfärs eller kyckling, ost, gurka, annanas, tomat, isbergsallad. Gucamole och sen medium taco sås:)



Hoppas du får en bra dag

kram

3 Nadja:

skriven

Mums. =) jag använder alltid nötfärs. =)



Dem bjuder typ hamburgare, mozzarella mm. =) Jag åt det gamla vanliga kycklingspett med jordnötssås. =) Vi såg the notebook, sett den? =)Tack. =) Kram

4 Susann:

skriven

oj vad gott det såg ut :)

5 Nadja:

skriven

Nä jag kan inte hitta gratängen någonstans. =( Tack. =) Allt bra? =)

6 Nadja:

skriven

Ibland är man blind. =( Förlåt.



Jo promenera får jag göra men inget annat. =( Ja nötfärs är bäst. =) Dessutom mager så perfekt om man ska tänka på vad man äter. =) kram

7 ella:

skriven

krya på dig,nä kikade bara tv igår hehe,halv8a hos mig ska jag se=)

degar..varit ute lite iaf men ingen lust ut mer;)

Mjuka tortillabröd,köttfärs,majs,tomat,sallad,gurka,cremefraiche med vitlök,riven ost..typ=)



8 Nadja:

skriven

Jag gör med potatis, vitlök, salt, peppar och matlagningsgrädde och lite smör. =) Idag blir det tacos hos mina föräldrar igen. =( Vad ska du äta? =) kram

9 Nadja:

skriven

jaha det blev fel gubbe. =) P ska jobba över så det blir sen middag. =) hur mycket vispgrädde tål du? =) kram

10 Nadja:

skriven

Jo i små mängder i varm mat. annars kan jag inte dricka eller äta med laktos. =( Men jag har svårt för grädde och så i tårta. =( Funderar på att baka en choklad kaka eller sockerkaka till mamma o pappa. =) Vad gillar du och baka för något? =) kram

11 Jennifer:

skriven

Tortillas och nachos är nog mina favoriter =)

12 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

åh vad jag blev hungrig nu!!

jag föredrar allt, olika varje gång :D

13 Martina:

skriven

Hej!

Oki, men kan ju bero lite på vart man bor i Sverige också:) Bor ju i Uppsala och eftersom de inte finns några lägenheter ute på annons här uppe där vi bor och de finns 2:a som gått för 650000. Så vi får väll se vart de landar:) Detta område vi bor i nu är väldigt eftertraktat också många vill bo här men inga som säljer;P



spännde med ultraljud på Torsdag:) va är det dem gör då? är de ägg dem kollar efter eller hur funkar sånt där?:)



Hoppas du blir friskare snart

kram



14 cammie:

skriven

ja tusan.. tänk.. en miljon!? vad hade man gjort? =)

15 Nett:

skriven

Jag väljer hårda skal :) Köttfärs och en egengjord vitlöksdipp :)

16 ella:

skriven

hon har mammas gamla vovve,en dvärgpinscher=)

17 J:

skriven

fin blogg

18 ansepanse:

skriven

mjuka tortillabröd av den lilla sorten gäller även för mig :) det passar liksom bäst

ha en fin-fin tisdagkväll

kramar

19 linda - en vimsig mamma:

skriven

jap jag fick säga JA igår =) kram

20 Johanna:

skriven

oh vad gott! :)



tacos, mjuka bröd, köttfärs, tomat, gruka, röd lök, parika, tacosås... :)



du matrina som har beautywolf, kan du be henne skicka lösenord till sin blogg till mig, fick inte med det när jag bytta blogg så kan inte kommentara hos henne :(

21 Fnulan:

skriven

Jag vill ha det som vanligt alltid!

roligare än så är jag inte!



Han är en fin sambo min sambo!

Puss söta!

22 olivia:

skriven

Allt bra? =)

23 Evelina:

skriven

Mums smarrigt:)Allt bra med er?

Kommentera här: