Hur kan det bli så fel...

Hur kan det bli så hela tiden.. jag tror jag vet varför, men det hjälper ju ingenting.. Situationen är som den är och jag kan inte ändra på den! Jag är inte världens bästa människa, men jag ser, jag är inte blind. Detta är ohållbart, men jag kan som sagt inte göra något åt det.. Jag hoppas det ordnar sig till det bästa...

Varför medvetet förstöra det man har och lite till?
1 Nadja:

skriven

Jag har varit och provat brudklänningen. =) Hur går det och jobba? =) kram

2 Nadja:

skriven

Ja den 21 maj 2011. =) Så det är mindre än 4 månader kvar. =) kram

3 Nadja:

skriven

Jag förstår inte det riktigt. =( Kram

4 ansepanse:

skriven

men vad är det som har hänt vännen, hoppas det ordnar upp sig i vilket fall, låter ju inte så bra när du skriver så där

bamsekramar till dig

5 Nadja:

skriven

Svårt och förklara. Vem förstör ditt liv? =(

6 ansepanse:

skriven

Sv: jag blev rädd att det handlade om dig men det är ju inte heller roligt att det är din bror det handlar om

hoppas att dagen din blir bra - kramar

7 ella:

skriven

hoppas det löser sig vad d nu kan vara?

ja kaffe kanske inte är så bra;)men äsh nått ska man väll ha som ovanor med=)d tunnar ju iaf ut blodet,man kan ju lura sig själv att d kanske funkar mot proppar hihihi

kram!!!

8 Martina:

skriven

vad är de som har hänt vännen?:( Hoppas de kommer att ordna sig!

hihi tack för att du skrev de, viste inte äns att jag skrivit fel haha!



händer för dig denna veckan?

kram

9 Tanna:

skriven

Hoppas det inte har hänt nåt allvarligt...

Den 21 feb ska vi på RUL. Längtar och är så nyfiken.

Kram

10 sofie:

skriven

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

11 ella:

skriven

ok då förstår jag;)precis ej ditt problem ju

ja det är intresant,jag har sett å upplevt saker själv sen jag va 3 så tycker d e kul med sådanna program.=)

om man ska ta å fixa mat kanske ,synd maten ej lagar sig själv hehe:D

kramis

12 ansepanse:

skriven

sv: om hon för över skulden på dig är hon verkligen omogen, synd att det har blivit så och du, ta det inte på dina axlar, jag menar hennes beskyllningar

bamsekramar

13 Cajsa:

skriven

nej tyvärr. det är det ända han inte kan typ..xD

14 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

vad händer?? <3

15 ella:

skriven

Sibelius ,hmm kanske nån som gillar d som hälsar på där=)

16 Fnulan:

skriven

Men då.... hänt nu? Inte va olycklig, du måste se det positiva nu ju! Försök!! Tänk er resa så bra det var,. och nu ska ni iväg igen! LYX!

Jobbar du nu?



Du ska se att allt löser sig!

17 Em:

skriven

Vem förstör gumman? :( Tänker på dig och hoppas att allt löser sig <3

Jaa. det är mysmys, men tröjan va tvättad och luktade inget, vårt tvättmedel luktar inget då vi har Sensitive - no parfym! Jag får utslag av det vanliga som luktar så förbannat gott tyvärr.

Okej, vad är det du ska jobba med? :)

Tack det samma gobiten!

Massa kramar

18 Johanna:

skriven

hemligheter får man ha ibland :)

Kommentera här: