Solen skiner ute...

så då får jag väl passa på att gå ut, tänkte jag..

Måndag och ny vecka och nu börjar snart lilla allvaret.. hihi..

Vad ska ni göra i veckan?
1 PAM :):

skriven

sv: hah tack! :d

ja det gör jag! :d

dudå?

2 Lovisa:

skriven

Haha ja rätt konstigt att salta så mycket det var ett program med tina som vi lärde oss detta med heter salt inbakat det blev jätte saftigt å gott å inte alls salt som man kan tro .. lite annorlunda !!



Men så kul att du ska börja arbetsträna !!



Ja själv har jag arbetstränat i sommras och kom väl fram till att jag kan jobba 25 % men sen så blev jag utförsäkrad å tappade alla pengar å då orkade inte mitt psyke med mer som om inte alla sjukdomar varit nog utan pengar desutom så jag hamnade på psykiatriska avdelninge blev inlagd och ahr fått en massa behandlingar för att komma tillbaka jag vill bara lämna livet allt var svart ... men sista ect beh ström i hjärnan den hjälpte tack å lov så nu e jag hemmma i gen å mår mycket bättre :) Men det tar nog ett tag att ta sig upp helt !!!

3 ella:

skriven

ska nog ut lite jag med=)fortf,lite småseg sen lördagen..

hoppas solen e framme hela veckan=)

4 Lisa:

skriven

Idag är jag effektiv och tvättar, kör "nya" diskmaskinen och senare ska jag kasta sopor och dammsuga. =0P



Va fan, något av det måste ju sätta fart på ungen tycker jag, haha. =0D

5 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

hejsan ;)

självklart har jag läst dom böckerna, älskar dom :D ud då?

6 Therese:

skriven

Hoppas det kommer några vackra bilder snart, saknar dem!

Jag håller fortfarande på med servetterna, hemsidan finns kvar. Okej, så roligt! Det som kan vara bra att tänka på är ju att vara ute i god tid, för då kan jag oftast hinna få till det än om jag har ett gäng dåliga perioder.

Ska även börja läsa några kurser så det blir väll mindre tid och ork över, men klart jag fixar det till er så länge jag får lite tid på mig.

KRAMAR

7 Em:

skriven

God eftermiddag sötnöt!

Joo, vi kan också slippa om vi tar bort badkaret och kastar in tvättmaskin & torktumlare, men NEJ! Finns varken lust eller pengar till det, jag vill ha badkar :)

Låter härligt det :)

Mammor är för jäkla bra att ha, min mamma bodde här när vi var på Kreta :)

Jodå, har fått första uppgiften nu :) Haha tråkigt!

Massa kramar <3

8 Evelina:

skriven

sv: tack detsamma:) jorå det kommer jag ihåg, hade du några komplekationer? Ångrar du dig?

Gud va kul med kryssning blir en tripp o göra det i sommar tror ja:)

9 Caroline =):

skriven

Awesome med sol <3 Hihi, vi ska flytta till andra sidan stan bara :) Denna lägenhet är super kall och det är ingen drömlägenhet... Men den andra kommer bli bra =) Vi har typ bott där förut, hehe. Kramar

10 ansepanse:

skriven

mm, någon sol har vi inte här, lite dimma och verkligen råkallt

Sv: visst fick båda vovvarna lite gottigheter i matskålarna idag :)

ha det gott - kramar

11 Fnulan:

skriven

Åh kryssning!! Mysigt!!!! Men en måndag är inget mys...



Hahha skrattade åt ditt favoritinlägg, du har nog misstolkat det, barnen var glada för att dom skulle få riktig mat för Fredrik lagar allt från scratch ;)



Kramen!!

12 ansepanse:

skriven

Sv: här blir det bruna bönor idag :) mycket går att göra med vänster hand och tungan i ena mungipan :)

vad ska du själv ha idag då?

kramar

Kommentera här: