Måndag och vecka 6 :O)

Imorgon är det bara två veckor till ultraljudet.. så som jag.. läääängtar... eller vi.. hihi...

I veckan är det möter med arbetsförmedlingen och försäkringskassan, möte inbokat 16/3 och 17/3, borde blivit någon miss, så ringt ams och hoppas hon ringer upp under dagen. Mötet 17/3 ska väl räcka, då det är med båda parter/myndigheter. Tror både jag och ams missade det nämligen. TRÖTT, så känner bara inte att jag orkar köra ens till Skövde.. Puh!

Nu funderar jag på att gå och läsa vidare på min Mari Jungstedt - Den döende Dandyn.

Har du läst den? Vad tyckte du?


1 kaffehörnan:

skriven

Hej hopp i min fina kaffekopp eller våra får jag säga. Jo den är redig vårig

2 Kristina:

skriven

Härligt, nu är det snart dags att få en bild på kanelbullen ^_^



Lycka till på ams!

3 emma:

skriven

Kul med ny vecka gumman!! Är så glad för din skull.



Ja men precis jag håller med dig jag. Nej men snart har du en liten bebis du med för nu ska det gå er väg denna gång!!

4 ella:

skriven

kul med ultraljudet sen=)

ha en fin dag kram

5 Johanna:

skriven

Brynäs vann borta i lördags, så det går om man vill haha :) Jag hoppas på ny vinst idag :)

6 ansepanse:

skriven

just den boken har jag inte läst men väl mari ljunstedt, du får vila vännen om du är så trött eller hur

ha det gott - bamsekramar

7 zaape@soclog:

skriven

okej, jag kan hålla med dig att det är synd om de som råkar ut för biverkningarna och mår dåligt av dem, det är det.

8 Nett:

skriven

Åhh, vad kul.. Intressant att få se den lille på ultraljudet :) Tragiskt med din vän, men som jag fattar det som så skall hon få hjälp nu. Det första jag tänkte på när jag såg henne var att hon har helt enkelt för trång passage och det går att åtgärda lätt.



Ha en fin kväll!

9 Angelica:

skriven

Oooh,redan vecka 6 :) vad kul!



SV:Ja,pizza (hemmagjord) är gott!

10 Jennifer:

skriven

Jag ska köra ett medelpass på Friskis och Svettis =). kram

11 Fnulan:

skriven

Olidlig spänning!!!!

12 Martina:

skriven

hej tjejen!



va spännade:D att ni ska få se eran lilla snart!

låter som du har mycket att göra i veckan...hoppas allt kommer gå bra.



Jag vet faktist inte hur de ligger till om doulan hjälper till vid ett ks för de är ju de hon ska finnas där för att stötta, väggleda manen och så:) men hon kan sägert vara ett stöd även vid ett ks för om tex de är en ensam stående kvinna men de är nog upp till var och en mne kna tyvärr inte riktigt svara på den frågan.



Hoppas du får en riktigt bra vecka

kram

Kommentera här: