Öland och Emmaboda...

Vi bestämde oss i torsdags kväll för att åka till Emmaboda då dom hade lovat toppenväder och det var årets första "En dag på Strippen", samt att jag aldrig varit i Emmaboda! Då frågade mitt älskade hjärtegryn om jag ville åka till Öland också.. Så sött.. jaaaa.. jag har aldrig varit där heller, så vi tog och åkte runt södra delen av Öland. Så hoppas jag vi åker dit en längre stund till sommaren..

Det var som sagt toppenväder...

Bjuder på lite bilder..

Först ut är Tobias Johansson i den uuuuuunderbara Volvon, på första repan ut körde han 8,30 sek, jag filmade inte.. faaaasiken... trodde inte han skulle ge gärnet ut.. Orolig att han inte skulle komma ut igen och nöja sig med 8,30. Men en repa till, då slog han av på slutet, så över tian. Sen ut igen 8,24 sek och på film.. YES!!!!!! Älskar den bilen TOTALT.... Skulle vara skoja att åka med ;O)



Några bilder från Öland..



Kvällningen där vi stannade för att sova, dagen innan "En dag på Strippen" strax utanför Emmaboda...



Morgonen när vi vaknade...



Så till självaste höjdpunkten..



Vår helg i mestadels bilder...

1 Viktkamp:

skriven

Jättefina bilder =)

2 Em:

skriven

Nej tyvärr inte :) Haha.

Vilka fina naturbilder du tagit! :)

3 ella:

skriven

vad fina bilder=)hoppas du får en bra vecka nu med =)

4 Caroline =):

skriven

Oh vilken road trip och en härlig bildbomb! ;) Jo det är bara bra gummsan, hur mår du? Kramar om <3

5 Nett:

skriven

Vilka fina bilder du har tagit ser jättemysigt ut. Lunch jaaa... Har inte kommit på än vad som skall ätas idag.

6 Caroline =):

skriven

Förstår det, varför rensa och packa? :O <3 Kramar i mängder <3

7 Caroline =):

skriven

Varför ska ni flytta? Och vart? :( Kramar om <3

8 Viktkamp:

skriven

tack =) plankan: http://www.youtube.com/watch?v=EctC1-nUigQ =)

9 Caroline =):

skriven

Okej jag förstår. Men ska ni flytta till ett hus eller? Kramar om <3

10 Nett:

skriven

Ja nu har jag fått något i magen, finns bild och recept inne hos mig :)

11 Vicki:

skriven

Öland är härlig men Emmaboda har jag aldrig besökt.

Hur många dagar var ni borta?



Påsken och valborg var bra här hemma hos oss.



Jobbar du fortfarande?



Ha det bra,Vicki

12 Johanna:

skriven

Härliga bilder, ni ser tu coh haft det kanon! :)

13 Jennifer:

skriven

Så otroligt vackert det va där:) har aldrig varit i Öland ja heller :P

Grattis till graviditeten! :)

Vet inte om du kommer ihåg mig. men vi höll tummarna för varan för något år sedan.. Än har vi inte lyckas på till en till! men önskar iallafall dig all gott och att allt går helt perfekt för dig det är du värd! kram

14 Sandra:

skriven

Men åh så mysigt!! :)



Ja eller hur? Han är sjukt snygg Vin Diesel. Mums!! Tackar.

15 Carro:

skriven

Jag missunnar dej verkligen inte, men förstår inte hur du orkar utan verktabletter, bara tanken på hur mycket det gick åt mej för att göra Turkiet en vecka & förra sommaren,,,,Aja,härligt att ni kom er iväg & underbara bilder ...kram

16 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

åå så härligt!! och vilket väder :D



jotack, mår lite bättre :/ blä!

17 Sabina:

skriven

Öland e så underbart fint

18 Martina:

skriven

Tjollahopp:)

grymt härliga bilder och bilar är ju så kul att titta på, älsklingen sa i helgen att han tycker de är synd att vi inte bor närmare Emmaboda haha;P han va sugen på att åka ditt.



vackra bilder över vattnet också:)



ska in på Onsdag och fixa till håret för som du säger är de mer brunt än vad de är mellan blont som ajg ville ha...man förlitar sig på frisören så blir de ändå inte bra.:/



oki hoppas de löser sig med boendet, men flytta ni inte precis in i ett hus??:S:)



Hoppas du får en härlig dag

krma

19 carola:

skriven

åh så härliga bilder.



Såg att du var sjukskriven, jag med sen en tid tillbaka.

Längtar ut och träffa folk nu.

Ha en bra dag ska kika runt lite

20 Em:

skriven

Trodde du hade o tagit dessa bilder me en sån :O

Haha så fel man kan ha :)

Kramar <3

21 Fnulan:

skriven

Underbara kort!

22 Angelica:

skriven

Lyxigt att få vara på Öland,bor ni långt ifrån?



sv:Nä,bilden hittade jag inne på en kompis sida på facebook :D

Ja,ta det lungt och njut av graviditeten,för rätt som det är så är den över och bebisen är utanför... jag hade en underbar graviditet och saknar min mage något fruktansvärt.. så här hoppas vi på en knodd till inom kort :)

23 ansepanse:

skriven

vilka härliga bilder

kramar vännen

Kommentera här: