Pastagratäng...

Snabbt, smidigt o gott.. bara koka pasta och strimla ner skinka/kassler eller vad ni föredrar, korv kanske? Salta och peppra, slå över grädde och in i ugnen cirka en timma och så är det färdigt..

Tycker ni om pastagratäng, hur tillagar ni den?



1 Jonna:

skriven

2 Jonna:

skriven

Gott det ser ut!

Jag gör makaronilåda med pasta, chorizo och lök.

Över med äggstanning och ost sen in i ugnen! :)

3 Tanna:

skriven

Gott !

Annars är fusklasagne en favvo här. Rester av köttfärssås blandad med lite pasta, in i ugnen med lite ost, mums !

4 Martina:

skriven

hellu!

de där såg riktigt gott ut:D



åhh skulle med vilja till västkusten så vackert där men de får bli Öland här i sommar:)



hur är de annars vännen? hur mår du i din graviditet?

kram

5 Jennifer:

skriven

Åh mums, fy vad hungrig jag blev nu!

6 Simone:

skriven

Mums!

Taack,man får väl kämpa på men de är mkt nu! Hoppas allt är bra med dig o familjen :D

7 Johanna:

skriven

Haha ja alla måste göra det.... :)



här är allt bra, hur är det själv?

I skåne har vi sommar, underbart =) Ni då?

8 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

tack vännen, vi gör så gott vi kan :)

9 Nett:

skriven

Såå gott!! :)

Älskar gratänger, och grytor.. :)

10 Martina:

skriven

God morgon!



jaja mensan de går kanon bra att träna:) och kul är de.

nä har inte laggt upp bilder på radhuset och så än inte kommit helt i ordning än men tänkte ta och fota här snart:)



haha de finns för många sommar plågor för att minas alla;)

kan säga så här att man tänker så oavsett om de är en vanlig graviditet eller en ivf...jag har varit mer nojjig när jag vänta E än när jag vänta C men hade ju 2 misfall efter cornelia så man tänker nog mer på de när man varit med om och tycker inte de är konstigt att man orar sig.

skönt att du mår bra ch så:)



kram

11 Sara:

skriven

Hej!

Jag har både mf och ma i bagaget och då jag blev gravid för 4:e gången så hade jag jätte svårt att kunna slappna av, gjorde ett vul i vecka 7+0, sen i vecka 9+0, 13+1 och sen rutinultraljudet. Det var efter rutinultraljudet som jag äntligen kunde börja slappna av och njuta av graviditeten.



Kram

Kommentera här: