Inte mycket energi kvar...

... men jag mår annars toppen.. :O) Jag går in i vecka 35 på tisdag, det är inte sååååå länge kvar.. förhoppningsvis är det ca 6 veckor kvar.. Ätit gott i helgen, hemmagjord pizza i fredags, ikväll åt vi pestolax och ris, mumsigt.. Och så slänge jag ihop en exprimenterad sockerkaka, med choklad, kaffe och kola :O)

Bilder med gottigt..



Hoppas ni får en toppenvecka :O)
1 Fnulan:

skriven

Skönt att det inte är så långt kvar för dig.. tänk att det gått så fort!

2 Nett:

skriven

Vad mycket gott ni har ätit, härligt att höra att du mår bra, eller ja relativt bra för att vara gravid. Tröttheten och bristen på energin är ju bara fullt normalt!

3 Martina:

skriven

OJ vilken sockerkaka:P vart den god ser riktigt hög ut och så hihi



Hoppas allt är bra

kram

4 ansepanse:

skriven

åh :) nu är det inte långt kvar :) vad spännande

jag har glömt fråga eller om du skrivit om det men, har du tagit reda på om det är en pojke eller flicka som bor där i din mage?

du får vila mycket nu vännen

bamsekramar

5 carola:

skriven

wow så mumsigt, du får mig att dreggla:)

Vi gjorde tacopizza i helgen.



Hoppas allt är bra, kom i håg bullarna idag

6 Tanna:

skriven

Oj vad snabbt tiden går, snart ska ju eran bebbe titta ut ! Spännande ! Hoppas att du mår bra. Kram

7 Maj - en bra träningsblogg:

skriven

Gud vad gott, nu blev ja hungrig. du som lagat?=)

8 Linnéa:

skriven

Hej hur står det till med dig? :)

9 ansepanse:

skriven

jag tänker ofta på dig vännen ♥ så nu är du i slutspurten, vad glad jag är

bamsekramar och sköt om både dig och din mage

10 Vicki:

skriven

Trevligt att se att du kom med ännu ett inlägg!!



Önskar dig en trevlig helg



Vicki

11 Pixxxie - 30 åriga bloggmamman!! =):

skriven

Heeeej!!! Du bloggar kvar här än, kul.. =D Kikade in min gamla blogg mellenofsweden å kontaktar de som läste min blogg då. =) Allt bra? Kram

12 Fnulan:

skriven

Men mums vad gott!! Tänk snart sitter du där med ditt lilla mirakel!

13 ansepanse:

skriven

vännen, hur är det? jag räknade just att du när som helst ska få din lilla bebis, är det alldeles nu snart eller har du kanske redan hunnit få bebisen

bamsigaste kramarna ♥♥♥

Kommentera här: